Tänään...

Hautajaisten jälkeinen päivä, olo on nyt keventynyt ja on taas aika katsoa eteenpäinkin, unohtamatta luonnollisestikkaan menneitä. Menneitä kauniita muistoja, jotka kulkevat iäti mukanani...

Perskutas ku nyt olen täällä TODELLA korvessa, välillä juosten kannettava sylissä, milloin pihalla, milloin sisällä ja yritän löytää edes gprs:n rippeitä...
Nyt toistaiseksi on löytynyt pienipala verkkoa...
Illalla taas kylille 3G piiriin, mutta sitä ennen reipasta ulkotyötä tarjolla, ja sun muuta mukavaa sukutilan askaretta ja äärettömän kauniin luonnon helmassa nauttimista...

Mutta mikä pettymys, mummolan kissaihanuus on ruvennut minua vierastamaan eikä taho ottaa maksosia päikkäreitä mun kanssani... Voi harmin määrää...
Yks elämäni ehdottomista nautinnoistani on nukkua kehräävä kissä rinnanpäällä... Vaikka olisin juonut seittemän pulloa energiajuomaa ja neljätoista pannua kaffeta pohjiksi, niin tää kissan rontti "Miina" saa mut aina kanssaan ottamaan pienet unet...

Mutta juu tämä tästä...




Magna Mater

Magna Mater.
Salve, regina, mater misericordie, vita, dulcedo, et spes nostra, salve.
Adoro pietatem et misericordiam tuam.
Adoro beatum uterum tuum.
Adoro beata ubera tua, que lactaverunt salvatorem mundi.

Nuo sanat olivat minulle ja läheisilleni, niitä en tässä rupea teille kaikille suomentamaan...


Kun kuitenkin etupäässä tätä tekstiä itselleni kirjoitan noin yleisesesti ottaen...
Vaikkakin toisalta olen ilahtunut blogini saamasta huomiostakin...

No joo... Pihalle mars...!!!

...a.O.a...
-allekirjoittanut-
-Fiat_Nox-